söndag 28 juni 2015

Bara lite vardagligt

SOM vanligt kan jag väl säga
 
Söndag .. äntligen sol  ...
I morgon ska det bli magnetröntgen igen .. återkoll  för att se så mina små knölar inte har växt ..
det finns några ofarliga på buksportkötteln ..
 Lite balkongväder är det nu  .. SOLEN kommer dit sent .. vid 2-tiden ..
Men i morse var det 20 grader där   .. och 29 på solsidan ..
NU mitt på dagen är det gämnare med tempen på båda sidorna .. 22- eller 26
 
 
MUMS att plocka egna tomater till frukosten ...
Köpte två  färdiga plantor med många tomater på ...
 
DAGarna  går sin gilla gång ..
JAG virkar kattmöss  i massor kan jag nog säga ..
Det är ju så roligt
Här är några som är virkade av RYA-MATTS-GARN
Mycket mörka färger .. men det finns några att randa med som lyser upp lite ..
DET både växer och mognar på balkongen .. på bänken  några som hade ramlat..
dom är snart mogna alla .. ätit upp några ..
SKÖNT med parasollen .. att fälla upp dom mot solen ..
HA DET SÅ BRA .. vis es väl nån gång här igen ..
men när  .. det kan man aldrig så noga veta
 
TOG några kort med MOBILEN .. men gillar det inte riktigt ..
Men där är min pelargon som dottern tog hem från Skövde i höstas .. som överlevde vinter
DEN är från min mamma som gick bort i aug, 2014 .. 
 
HEJ SVEJS .. 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar