måndag 9 november 2015

GOD MORGON

NJA .. inte den godaste av dom

REGNET strilar ner .. det blåser .. + 8,6 grader  .. det är väl det ända som är bra att det inte är så hiskeligt kallt ute .. men blåsten och regnet kunde väl få vara nån annan stans ..


 9 november ..
9 år och två månader sedan min älskade sambo gick bort 
 FARS dag i går ..
och den har jag inte firat på många år .. OCH nu behöver jag inte skämmas mera  ..
FÖR min far finns inte mera ..
HAN gick bort i somras 91 år nyss fyllda ..
Men den 9-onde  .. när det står det i almanackan  .. då blir det bara så konstigt
2006 -09 -09  det var då det hände  
HANs liv tog slut för alltid ... från en dag till nästa
 jag miste det bästa
MEN i mitt minne finns han kvar .. i tid och för evigt .. 
HA EN BRA DAG 
Ska på 80-årskalas i dag ..
HEJ SVEJS 

2 kommentarer:

  1. Hej Margareta. Som jag skratta. Ja jag ska ta bort h-et i ditt namn. Jag hette GRAHNDIN som ung Flicka. Gissa om det h-et flyttade runt till konstiga ställlen när folk skulle skriva till oss. Hoppas kalaset var roligt.
    Kram från Tina Safari

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJSAN .. Kalaset var trevligt .. träffade många trevliga personer.. MEN I DAG ASA-TRÖTT .. för i går stoppade jag 200 kattmöss i 4 + 5 olika påsar .. har en x - stor kvar .. först sorterade i olika högar .. sedan fixa kuverten .. julkorten vara klara .. SÅ julklapparna till " mina " katthem är nästan klara nu .. Så lite annat .. DET TAR PÅ MIN FIBROMYALGI-KROPP .. vet du .... ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET .. ett ordspråk .. så nu får du några extradagar .. ha ha KRAMISAR ..

      Radera