måndag 23 november 2015

Måndag

En månad till DOPPAREDAGEN
..  OJ vad tiden går  ..
..  Vännen fick skrapa bilrutorna i dag  .. 
I går var vännen och jag på en liten biltur ..
Oxelösund blev ett av målen ..
VI började vid Lidl .. och handlade lite där ..
DOM bjöd sina kunder på en bukett blommor ..
TREVLIGT .. detta var den sista .. Så fin så ..
 FINT i hamnen vid FEMÖRE
Lite bilar där som bara kollar läget .. så som vi gjorde  ..
 
MÅNGA fina STORA KRANAR finns på andra sidan vattnet  där ..

SÅ for vi en tvärsöverväg  mot Enstaberga .. för jag tänkte se om dottern var hemma
MEN nä .. ringer .. dom är i stan ..
SÅ vi far hem ..
TAR en fika .. 
Bullarna hade vännen med sig .. kakorna bakade jag till födelsedagen för en månad sedan ..
SEDAN Löser vi korsord .. kollar in lite på tv-en 
JAG börjar fixa med maten ..
ABBORRE - FILÈ  Från vännens frys .. han hade fått dom av en bekant
MUMS så gott det var med kokt potatis och  blandsallad ..
NY klocka ..
OCH SJAL .. en present som var med i HANS present på min födelesdag
JAG fick en prenumeration på ICAKURIREN .. då var dessa saker med
men dom hade legat i hans brevlåda .. SÅ i går fick jag dessa saker ..
FÖR dom sänder det när tidningen är betald .. 
sedan brukar det ta några veckor ändå innan sakerna kommer  .. men nu är dom här..
FROSTEN gör sina egna figurer
SER ut som ett ansikte på en motorhuv .. 
HEJ SVEJS för denna gången ...

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar