torsdag 12 november 2015

SMÅSTRUL

MIN rygg fick en lite knäpp häromdagen ..
SÅ det har varit lite lugn några dagar  .. bättre nu ..
TROR det beror på den ÖVERFULLA varuvagnen i tisdags 
 HEM kom jag utan bekymmer ..
INTE ont då 
Men så en gång till till ICA 
GICK om posten som hade ett brev när han kom till mig ..
VÄNTADE ett paket .. nu kom avin i ett brev ..
PÅMINNELSE  .. vad då .. hade inte fått något innan .. 
INTE SMS . heller 
SÅ jag går åter till ICA och hämtar  paketet för dryga 1000-lappen 
DESSA TRE + två par långbyxor .. en tröja med knappar kommer i December
NU har det varit kattmöss för hela slanten ett tag  DETTA är det största paketets
ALLA möss och grisar .. 75 st  ..
MEN dom ligger fortfarande kvar på köksbordet .. men allt är packat  ..
DÄR var det några kvar att packa.. men nu är det klart ..
ETT är redan framme av dom som jag sände iväg häromdagen ..
MEN tänker INTE .. INTE alls gå ut i detta regnväder som är i dag ..
 så resten får vänta ... INTE jul än ....
DAGENS REGNBILD från köket ..... 
Men vilken glädje .. det regnar ju

HEJ SVEJS  för i dag .. eller nu ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar