måndag 8 februari 2016

8 februari

Men vädret ser mera ut som tidig vår
UTSIKT från balkongen denna måndag
OCH ute  är det plockaskräpdag i dag
 av någon från vårt bolag
Jag håller också på att städa lite
NU är den borta  .. från sovrummet
i morgon ska jag hämta en ny .. trodde jag skulle göra det i dag
MEN SE han som vävt den nya mattan hade inte tid i dag
DÄR är en av dom gamla mattorna vid sängen
NU ska det bli en på kortsidan av sängarna i samma färg
ÄNTLIGEN ska jag få hem den
i morgon 
Favoritpippin  SKATAN nedanför balkongen
en liten bit bort
SÅ är det PÅSK-MÖSS på g nu
DATAHÖRNAN med skärmsläckarbilder som rullar
JUST då en fjäril ..  mina egna bilder är det som rullar där
I morse var det så här fint väder   då 09,19 ..
men nu blä mulet .. 12,48  ..
HA EN BRA VECKA ..
Bild från nätet
 
HEJ SVEJS ..
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar