onsdag 3 februari 2016

Onsdag 2 februari

Det var snö .. den försvann
Kom lite mera i går natt .. den försvann
I natt kom det åter lite
Den är snart borta
I går var jag till Ica
det blev mera handlat än jag tänkt mig
Så det blev en påse vid sidan om varuvagnen
Hem kom jag .. men många stopp blev det på vägen
DET trevligaste stoppet blev när jag nästan var hemma ..
HEJ SIXTEN
HAN satt där bakom några torra grässtrån
VI pratade en stund ..
JO jag pratade med Sixten
MEN mest pratade jag med Matte
SÅ ringde vännen .. vi pratade lite
så pratade jag med matte igen en stund  innan jag gick hem ..
HADE en del frysta saker ..
SÅ då ville jag hem  med dom ..
 
Vännen var i Norrköping efter  Ålbergaturen SOM han var på ..
VAR med och hjälpte till att rensa lite i en villa efter en faster ..
 
I dag ska jag baka en kaka .. göra några biffar
SÅ mattan som jag beställt och han ringde om
fd grannen .. den hämtar jag en annan dag
OCH inte skönt att gå ut i detta väder heller som är i dag
blåser .. kommer ner lite blötsnö ..
JAG sände iväg ett gäng KATTMÖSS i går igen
DOM ligger på en bok om Härjedalen
Studiecirkeln som vi läser nu
MIN tur i morgon att bjuda på fikabröd ..
därför blir det bakning i dag
HEJ SVEJS
 
 

1 kommentar: