söndag 30 juli 2017

Söndag 30 juli

Har varit lite trög några dagar
ONT i höften och sidan 
..  BLÄ  .. 
 I går gick jag en sväng till COOP och Kronans apotek
Dags att hämta nya ÖGONDROPPAR
så blev det lite annat också

Måste ha .. nja  .. otinova ska testa i mitt ena öra som kliar så dant ibland
 Lite mat och ost .. MATEN blev kvällsmålet  .. köper det nån gång   .. Felix 
PÅ hemvägen gick jag förbi snackbänken  .. jo SIXTEN var där och matte
så en dam till  .. vi pratade en kort stund  .. för mitt humör var inte det bästa
Sixten bakom bänken
                                                    EN maskros .. eller frökapsel
Peter LeMarc
Skulle gå till sängs tidigt i fredags men bläddrade runt lite som vanligt innan jag stänger av
Men då blev jag sittandes och lyssnade  på denna härliga  kille
Så då blev klockan 23,30  innan det slutade .. MEN SÅ BRA
Så har det blivit lite nya kattmöss
Fick ett par fina byxor av CH .. nu är dom avkortade
Allt är nästan för långt  och även dessa var det
Ibland köper jag D-storlek .. dom passar bra
Men får man ett par så är det ju bra
                                                     Vädret började inte så bra i dag
                                                             MEN nu är det bättre
 
FIN bild  efter att datorn varit  i viloläge en stund
OCH den fina buketten jag fick av vännen  lider mot sitt slut
MEN nån dag till får den vara kvar

Vännen ska röntga sina knölar och sedan ska dom tas bort
MEN vad det är vet han inte än .. var i Eskilstuna på en undersökning
OCH om en vecka ska han nog på röntgen .. men vart vet han inte än
HOPPAS han slipper åka till Eskilstuna då
HEJ SVEJS denna
 HEJ DÅ för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar