fredag 8 september 2017

Hej igen

INTE bra men piggare
 Dagens väder   08,30 
VAKNADE i normal tid i dag
men halsen är fortfarande lite ond  .. kärvar mera kanske jag ska säga
KANSKE får jag gå till doktorn med den  men avvaktar till måndag
MIN hals brukar ju kärva lite ändå .. har med fibromyalgin att göra

 JAG gillar ju alla fåglar och i dag .. just som jag skulle vända och gå in
efter  väderbilden kom denna SPANARE och landade högt uppe i björken
FICK zooma för fullt för att få med den  .. eller för att få lite storlek på pippin
JA ni go vänner 
DET händer inte så mycket på fotofronten när man är förkyld och bara inne
VIRKAR mina kattmöss gör jag
dessa är dom senaste  .. nej fel
DOM här tre kom till i går kväll lite aning grövre garn 
men ganska söta ändå  ..  bra för lite våldsammare katter
KANSKE
 JA ni  .. vad ska jag nu skriva om
 DET blir inget mera
MEN jag fick ett kort i går 
TANDLÄKARDAGS är det och jag vill inte gå dit
BLÄ för denna inrättning men tur att dom finns





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar