fredag 1 september 2017

Förkylt

1 september i dag
För fyra år sedan sov jag första natten här
 
Så såg det ut efter att jag varit här några timmar
INFLYTTNING pågår

Där ska jag sova då
 
Så såg köket ut då
DÄR bodde jag några dagar innan flytten för just då var det STAMBYTE i min lägenhet
                                                          Så där såg badrummet ut då
 Så såg det ut efter några timmar denna dagen  men skillnad i dag
DÄR bor jag .. bilden är från då jag flyttade in för 4 år sedan
DET sista dagen efter flytten
Fick hjälp då av min namne att hämta det sista efter att jag städat det sista
OJ den flytten var jobbig

OCH nu är det jobbigt
GENOMFÖRKYLD
ORKAR inte mera nu
Var till Ica i tisdags
En vissen blomma på vägen dit då
 Mitt finger är bra  .. syns bara lite nu
En kär  skådespelare har gått ur tiden
VILA I FRID LOFFE
du blev 80 år
 
HEJ SVEJS
från en snorig och hostig person i dag 
SKULLE visa bilder från då och nu
men orkar inte
HEJ SVEJS
Så det blev lite då-bilder bara
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar