onsdag 6 september 2017

HEJSAN

JA känner mig ledsen 
BARA för att jag inte orkat vara här på ett tag
GENOMFÖRKYLD har jag varit 
MEN i dag var jag med en bekant och fick med lite varor hem som var slut
ÄR lite piggare nu
VARIT väldigt slö dessa dagar
MEN lite virkat har jag fått till
DET är jul-möss och röda kattmöss på g
       Har inte orkat så mycket mera       
MEN DETTA är ju ändå bra att få gjort
för jag ska ha ihop 200 innan julsändningen i början av december
MYCKET regn har det varit sista dagarna men 
i går em kom det lite sol
SÅ köpte jag en onödig sak som jag velat ha länge
MEN MÅSTE BYTA DEN
för det går inte att skruva fast veven
den sista biten .. handtaget .. snett blir det .. så jag får inte fast det
Provat att byta  med fästet .. i andra änden .. då går det
så skruva det på rätt ställe
NÄ  tvärstopp  .. det bara går inte
Så har jag beställt en egen födelsedagspresent till mig själv
En KONSERTVERSION med MALENA ERNMAN 
EVITA på GÖTA LEJON I   i Stockholm
det är en matiné   föreställning då  söndag den 22 oktober
DAGEN för min födelsedag
och vännen ska med
DET ska bli trevligt
HEJ SVEJS från en tröttis
HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar