måndag 2 juli 2018

2018-07-02

Ja NY vecka
2 JULI
Så glad att den är så fin
Dagens SN
Trevlig databild när jag startade upp i dag
 men blir alltid lite  konstigt sidosken
08,18 då var jag nyss uppstigen
Denna var parkerad utanför nästa port
och måsarna far runt  .. men svårt att få bra kort
dom är ju inte still  .. ha ha
Gjort några nya Klipsutin  som jag gett bort ..  hon blev glad 
OCH rosa och blå till hennes barnbarn
Var på kaffe hos henne i går .. men födelsedagen är i dag
då har hon annat för sig
OCH jag fick lite av hennes ..
Så i går kväll blev det yoghurt med lite vinbär på
Så repade jag  resten lite senare
Så det ska bli lite repris på kvällsmaten i dag
och hon vet att jag gillar vit choklad  .. så det brukar jag få ibland 
Aaslutar med dagens nytagna kort på min petunia
34 blommor i dag  .. och en del vissna  .. plockade en del i går
det gäller att ansa  .. ju mer ans ju mer nya blommor
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar