söndag 8 juli 2018

2018-07-08 .. SÖNDAG

Hejsan alla vänner
Ja ha    då blev det söndag 
och
G A S S I G T
Mysig bild 21,05 i går kväll
OCH lyckades få en blomfluga på bild
Efter att jag sov länge och fixat frukost  ..  löst lite kryss
Så blev klockan nästan 12,00
DÅ tog jag itu med diskbänken
Efter  pajbak och fika med tre damer i fredags
DÅ såg det ut så här innan jag började
Och där blev det tomt
Men efter en stund såg det ut så här
Rent nästan i alla fall på diskbänken
vissa saker dom är ju där hela tiden
Klockan 12  då var månen där
Utan att zooma såg det u så här
Pelargonerna dom blommar som bara den
nu börjar dom " barra "   så då måste dammsugaren fram snart
Samma sak på andra sidan 

23,20 i fredags kväll  .. tar sista kollen ut innan säng-gående
DÅ ser jag en tjej vara ute och gå  .. efter sig hade hon en katt .. 
utan band  .. hon går in  .. katten sitter nedanför balkongen
DET blev ett suddigt mörkt kort men den är där
så efter en stund så tror jag katten går in på den  markbundna balkongen
dom kan nog bo där .. tjejen och katten
PÅ  Kvällningen efter vårt fika med mina vänner gick vi ut på balkongen
massa måsar .. som plockade i gräsmattan
kan vara en massa kryp efter regnet 
17,35 
JAG hade ju fika med mina vänner här i området 
.. en en trappa upp   .. och den tredje en bit bort bland villorna
På inbjudan i Messing så fick dom denna bild
 en fråga .. vem är vem  .. ha ha
det kan man undra sa jag
bara en kul bild
  
DEN åt vi också av   ..   med glass till

HEJ SVEJS
SÖNDAG


SÖNDAG
DAGENS CITAT
Om någon inte delar din uppfattning, försök att sätta dig in i hans

HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar