onsdag 18 juli 2018

2018-07-18 Onsdag

Molnigt så en aning svalare nu
Men ändå runt 28 på skuggsidan
I går
VAR det 27-årskalas
Just det GRATTIS mitt ena barnbarn
hemmagjord tårta av  barnbarnet .. Glutenfri då några behöver det
Hon fick några kort med pengar i ..
OCH utan arbete nu när SKOLAN ..   ÄNTLIGEN är slut efter 7 år
YVETTE en lugn och sansad tjej
JA just det  .. vad var det hon skulle göra  
MÅSTE fråga igen .. ja med dessa titlar
Fin blomma vid uteplatsen  .. I år var kalaset hos pappan
ibland är det hos mamman   och så bra .. dom bor tre hus från varandra
OCH mamma LENA håller på att renovera köket  .. så där var det stopp denna dag
Fint utanför när jag Åkte med Äldsta barnbarnet FREDRIK  hem
Åkte dit med Dotter ANITA
Mitt tredje barnbarn MARTIN är i USA på nån ruodtripp eller var det var
Med flickvän och flera kompisar ..  en hel månad ska dom vara borta
ja ja .. vissa unnar sig att resa  .. men så har dom sparat länge för detta
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
I dag  .. den ser ut att  få i alla fall två små nya blommor
Men oj vad den dricker vatten
21-6-2018 fick jag den av en tjej som fick en SY-BÅGE av mig
bra byte  .. så kan det bli när man hör saker i en tygbutik
12,10 svettigt är det  .. kvavt tycker jag
jag är alldeles klibbig fast jag inget gör
28 här på skuggsidan
29 på solsidan  .. puh puh 
OCH petunian den blommar och jag plockar visset varje dag

Där flygs det nästan i skytteltrafik
för varje gång jag är på balkongen som kommer det flera
och i  hotellet är det också aktivitet 
en är stängd .. i den lilla är tre stängda nu
och här såg jag ett litet kryp flyga in i ett hål .. men missade den
men trevligt är det kan stå och kolla länge ibland
Gillar solrosen .. men ska jag ta bort den vissna eller ska den vara kvar
Ska leta  på nån blomsida och se om jag hittar nåt
HEJ DÅ för idag
i denna svettiga sommarvärme
HA en bra dag
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar