söndag 4 november 2018

2018-11-04 .. solig söndag .. kattmöss mm 😺

Kylslagen + 2 tidigare men solen värmer .. nu 7 och 12 på solsidan
Lunchtid
I går var det Alla helgons dag 
och jag var till minneslunden med bästa CH
och så var vi till CITY GROSS
DÄR är ett ljus med svart topp  .. det är mitt
SÅ rofyllt där vid stora minneslunden

Vid den mindre minneslunden finns min sambo sedan 12 år
den med flera murar och namnbrickor
Ljuset står nära muren  .. 
I år hade dom tagit bort LJUS-HUSEN  .. för det blir för varmt med så många ljus
det blir så tätt och dom smälter ner varandra
PÅ väg till parkeringen  .. då var vi på baksidan av allt
Ibland spelar naturen små spratt .. eller vad sägs om detta ..
det låg och torkade på en tidning .. så bytte jag i går em
OCH det blev ett hjärta där då
INTE  tricksat .. det bara blev så
I går började jag sortera kattmössen 

6 vadderade kuvert .. + en stor påse .. eller paket mera blev det
Då är det 25 där

NU vila tills i morgon 
och så var jag ju till minneslunden och Citygross med bästa väninnan CH
Packat alla 6 ..   och kommer på att lappen ligger kvar på bänken
In i rummet och fixa nytt ..
jag har extra adresser  klara
Så storpåsen .. sist  .. 75 st är det där  + några nyckelringar 

Klart .. bara adressen ska klistras på 

I dag fick jag kasta den  fd fina buketten
MEN oj så fin den har varit .. fick den den 23 oktober av vännen
Köpte lite nyttigt och onyttigt på City Gross i går
Men lite gott  måste man få ta ibland  .. köper BILAR bara när det är EXTRA pris

08,30 var det så här fint i morse bara 2 garder då
Åt andra hållet
Så ringde vännen  förut .. missade samtalet för jag var här i rummet just då
och telefonen i köket
packning pågick 
HAN hade nyss sänt i väg ett barnbarn med barnen till Norrland
MED FLYG
NU var deras vinterlov slut
OCH jag säger .. hej svejs för nu 
ska fixa lite mat
POSTA  allt gör jag en annan dag
HEJ DÅ 😸😽😾  💗ME
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar