tisdag 6 november 2018

2018-11-06 Tisdag

HEJSAN  ..
Prata om att vara degig 
flera dagar .. fy
 vädret och tidsomställningen  .. inte ifatt mig själv
tydligen lika dant i söndags
för jag hade missat en bild
SÅ här såg det ut när jag vaknade då
Här är den saknade bilden då  i förra bloggen 
I går såg det ut så här så här jag vaknade sent omsider då
OCH lövblåsning var det vid lunchtiden av Gubbarna 
ANDRA har blåsit ihop i högar  .. sedan kom dom här och sög in det i kärran

Här är han på innergården
OCH snygg bild på datorn när den startade
I dag skulle jag posta .. men nä .. det blev inte så .. för se jag var mer dö än levande
SÅ TRÖTT så TRÖTT  ..
FÅR göra ett nytt försök i morgon
ringde och ändrade tandläkartiden .. för det var dags i morgon annars
Ja en dålig FIBRO period just nu 
Dåligt väder  gör  att jag delvis mår dåligt ..  så lite annat 
MÅSTE GÖRA SAKER 
 lagade mat .. mina små pajer mm .. det tar lite på kroppen
och inte riktigt hämtat mig efter  tidsomställningen
DEN här hösten har varit värre än den brukar vara
Den dåliga ryggen som varit några dagar  .. är ok nu 
JUST nu i alla fall
MUMS så gott  .. I går åt jag en med sallad till
I dag åt jag blomkålen och en smörgås
så det finns två pajer kvar
och sallad
Det var allt för i dag
HEJ SVEJS go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar