måndag 26 november 2018

2018-11-26 MÅNDAG

HEJSAN denna måndag med blandat väder
Gillar man AMARYLLISAR 
Så kan man köpa det tidigt
Detta är dagens bild på min
OCH klockan 08,00  var jag vaken i dag
DÅ vaktade månen fortfarande himlavalvet
HA EN BRA DAG 
JAG ska till TANDLÄKAREN
OCH det är en INRÄTTNING som jag inte gillar
NIX PIX
men tur dom finns
kontroll bara
ha ha
TRODDE ni
tappade en plomb häromdagen .. eller så släppte det en bit mellan två tänder
JA JA
HEJ SVEJS
JAG ÖVERLEVER
det har jag gjort alla andra gånger
HEJ DÅ för nu
Återkommer när jag får lust
som vanligt 

2 kommentarer:

  1. Hej Margareta !
    Hoppas det går bra hos din tandis.
    Tyckte inte heller något vidare om att gå till tandis. I dagens läge skulle jag inte ha råd, får vara glad åt mina plastgarnityr,

    Ha en fin vecka !

    SvaraRadera
  2. HALLÅ .. Råd .. jo men vill lägga pengar på roligare saker .. klarar mig .. fattig pensionär .. ja eller nej .. Kan man spara lite så ska man inte klaga .. men roligare kan man ju ha .. ���� FÅR åka med en bekant .. sedan ska vi äta nån stans på stan ..HA DET SÅ BRA

    SvaraRadera