onsdag 30 september 2020

2020-09-30 Onsdag

 Sista september  

OJ REDAN Oktober i morgon 

min månad .. fyller 75 i år 

OJ oj redan så gammal 

I morgon är det oktober 

HEJ DÅ SEPTEMBER 

I måndags var det gräsklippning och  löven sögs upp samtidigt
Lite svampar på gräsmattan 

Fjällig bläcksvamp .. ätlig  innan den börjar bli svart

Bläckfärgad 

TISDAG

NU är GRISARNA klara

Dessa + lite stoppade  = 60 stycken

Full rulle av dagisbarn trots att regnet hände i luften

OCH det gjorde det hela dagen

PÅ kvällen kom solen en kort stund och  då 
såg himlen ut så här en kort stund
I dag vaknade stan till ganska så tät dimma
OCH solen försökte tränga fram 
I går virkade jag hela dagen
DET röda tog slut .. då var det 8 möss
TÄNKTE 
ska jag virka två till .. kvällen var sen 
fastnade vid ett tv-program .. så det blev två blåa 
innan  denna dagen tog slut
HEJ DÅ SEPTEMBER 
OCH
HEJ SVEJS från mig
Denna disiga onsdag 
DENNA sista bilden i dag är 7 år men så fin
Tycker jag
HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar