söndag 27 april 2014

Bilåkarhelg

I onsdags trodde jag

Nästan att jag skulle få avboka bilen som jag skulle hyra .. men med en kiropraktisk behandling av nacken så var min Kristallsjuka borta .. JA så kan det bli .. att DET FANNS ett samband mellan nackont och KRISTALLSJUKAn .. var nytt .. men så skönt att det är borta .. men jag tar det lungt med datorn .. känner att det drar i nacken när det blir för mycket .. vid denna fyrkantiga maskin .. så det blir lite lungt vid den

MEN SOMMAR och SOL gör att det blir en hel del annat att göra ..
ALTSÅ hämtade hyrbilen i fredags .. tog bussen en bit och gick en bit ..



Bussen .. så en viadukt jag gick över för att komma till hyrfirman ..

Så en humla i en pärlhyacint vid campingen där jag hälsade på ..


Campingen .. och en del moln .. DELFINEN .. är väl fin ..


JA dessa moln som kan göra fina figurer ..

Efter campingen for jag till BLOMSTERLANDET och inhandlade 4 säckar blomjord ..
2 säckar lekakulor .. så till kädhuset som ligger en bit ifrån där inhandlade två par taits ..
 till sommarkjolarna ..

SEN hem och vila


Söndagen tillbringades delvis i ESKILSTUNA .. ett årsmöte var jag på ..

OJ då .. skorna kom med.. ett feltryck som fick vara kvar .. Så maten som vi blev bjudna på .. SOPPA och gott bröd ..

UTANFÖR i pausen .. en finfin dag .. och en blombukett på ett bord ..

EN TREVLIG dag .. jag körde bilen dit och hem .. med GPS.en kom vi dit vi skulle utan problem.. bara jag som svängde fel.. tänket fel på ett ställe .. men se då var det en finne som protesterade och sa .. att sväng där och där.. Det blev ett extra varv i ett litet kvarter.. finnen satt inne i GPs-en och pratade ha ha .. denna maskin är toppen .. när inte jag hittar så hittar den .. ..så när jag var hemma i går lördag var jag lite trött ..

I DAG ska det bli 20-årskalas klockan 16,00 yngsta barnbarnet fyller år ..


DET BLOMMAR fint hemma ..


Blommor och skott som ska ut på balkongen .. dom är där ibland på soliga dagar ..


Söndags morgon på Ortvägen måsar och björkar ...

NU får det räcka.. för nu börjar nacken protesteran

HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar