måndag 14 april 2014

Måndag

18,00 har klockan hunnit bli
VAKNADE onödigt tidigt ..  klockan 10,00 skulle SOLTEMA komma och sätta upp PERSIENNERNA .. skönt nu att det är klart .. det gick på en timme.. så fixade han  en i köket som strulade .. NU är den ok ..

SEDAn tog jag en sväng på stan .. SKULLE hämta mina sandaler..
IFALLATT .. det blir fint väder i PÅSK..  då kan det vara skönt att ha dom  ..

NU är det  bara mitt PLOCKA-ÅTER-JOBB
FICK upp gardinen i dag .. men den ska justeras lite ..
ETT HUNGRIGT MOLN
Eller vad ska man säga om detta .. visst ser det ut som det stora äter små moln ..
MITT påskris i KÖKET
ett står i RUMSFÖNSTRET  tills vidare ..
VID 17-ontiden
NU ska jag kolla på Susanne AXELL och FRÅGA DOKTORN ..
Så det får räcka för i dag ..
HEJ SVEJS ..
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar