torsdag 24 april 2014

TOPPENDAG


Lite turbulens har det varit..

JAG har ju haft problem med min KRISTALLSJUKA .. YRSEL mm ett bra tag .. men i går onsdag var jag och fick BEHANDLING för min ONDA NACKE ,, bara för att jag HADE LÄST att det kunde ha ett samband ..

OCH DETTA SKREV jag på FACEBOOK i morse..

 BRA morgon på flera sätt.. solen skiner.. lungt utanför..

17 grader i SOLEN ..
MIN NACKE är INTE ond i dag .. DET BÄSTA ÄR.. INGEN KRISTALLSJUKA kändes när jag gick upp .. TACK TACK snälla ANNA-LENA för att du fixade min nacke och axlar.. men jag SKA INTE ta ut nåt riktigt än .. men var vaken några gånger i natt .. KUNDE vända mig utan problem..


MEN OJ oj oj oj .. vad jag sov i går em. efter behandlingen ..

den tv-kvällen .. den såg jag med ETT ÖGA .. kan jag nog påstå ..
KÄNNS SÅ SKÖNT i HELA KROPPEN i dag .. tänk vad KIROPRAKTIKERNA kan göra ibland .. och INTERNET .. där man kan läsa det man vill veta .. FÖR ATT NACKONT och KRISTALLSJUKAN hörde ihop ..


DET VAR NYTT FÖR MIG ..
SÅ ALLA GOA VÄNNER .. HA DET BRA .. har ni ont .. tveka inte att ta KIRPRAKTORHJÄLP .. ok det kostar några kronor mer än ett läkarbesök .. men DOM kan det där med ONDA kotor och stela NACKAR .. mm
TACK ANNA-LENA för HJÄLPEN i går


JA tänk .. så skönt det var och har varit hela denna dagen ..

BAKAT en sockerkaka och 10 CUPCAKES .. ska HYRA bil i morgon och åka bort då .. bilen ska jag ha hela helgen .. så det ska bli lite andra äventyr också .. MEN det tar vi en annan dag ..
I DAG .. ringde vännen .. hemma var han .. men hant inte gå hit ..


SÅ JAG GICK DIT .. vi åt mat på ANNAS .. Soppa o Pannkaka i dag .. sedan blev det en promenad .. nästa hela vägen hem fick jag sällskap ..

NU är han på väg till FINNSPÅNG igen .. HAN måste hjälpa till lite där .. men hemma igen efter helgen ..



KORT besök hos min namne .. innan jag gick och åt maten .. HUNDARNA är så snälla o fina .. en egen och ett "dagbarn" ..

Så mat .. så promenaden hemåt .. med vännen som vände efter en tag .. han skulle uträtta lite innan sonen kom och hämtade honom ..


JAG stog vid ån en stund och väntade .. fullt med måsar där ..


PÅ hemvägen gick vi ÅPROMENADEN en bit .. då nästan där jag bodde förut var det trädfällning av ett väldigt stort träd


DUNK .. där for en stor stock ner .. sedan gick vi vidare ..


VATTENTORNET .. där vid villaområdet .. från en annan vinkel än jag brukar se det ..


Vännen och jag gick förbi SKOLAN .. baksidan ..


SNART hemma nu .. men den vred lite konstigt på huvudet..


HEMMA på innergården .. satt jag en stund .. det var en massa bord o bänkar utställda ..
det var VÅRSTÄDNING i går ..


DÄR borta en bit från min dörr var posten .. jag gick in .. tog en vila ..
sedan satte jag igång att baka det som blev uppskutet på förmiddagen ..

HEJ SVEJS för denna dag som blev så bra efter gårdagens behandling ..

HADE jag vetat att det fanns ett samband mellan ONDA nackar och KRISTALLSJUKAN ..
då hade jag gått dit tidigare..
HA DET SÅ BRA HEJ SVEJS ..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar