onsdag 13 augusti 2014

JA ja ..........

FEL strul eller vad ska man säga

FICK hem hörslangar o domer till Hörapparaterna .. fel DELVIS

Eller fel helt och hållet.. TVÅ förpackningar till högerörat .. inget till vänster .. JAG hade beställt rätt. men dom hade packat fel.. MEn så hade jag nog delvis beställt fel.. eller inte .. CORDA .. skulle dom heta ..

MEN med lösa styrslangar .. RINGER och får PRATA med en trevlig kille ..

Så nu åker allt åter .. INTE lätt alla gånger ..

SÄNDE med mina gamla slangar .. NU ska dom väl kunna lösa det ..

KILLEN tror han vet vad som var fel .. en gammal beställningslapp ..

JAG hade sänt iväg en sändning som kom hem från ett annat håll i början av förra veckan .. han ringde o sa ,, fel fabrikat .. så det blev att beställa från detta som kom hem i dag ..

JA JA .. nåt roligare nu .. eller är det det ..

NÅGON hade matat kajorna med korv .. utanför ICA ..

MAT fick dom i alla fall ...

OCH jag fick hem min mat .. lätt som en plätt i dag ..

SKOGSVÄGEN över stock o sten .... VÄNNEN är bärare ..

SEDAN åt vi lite lunch .. innan han gick och hämtade sina nylagade tänder... 
JO så gör han .. lämmnar in dom på lagning ..

MEN han fick äta finkackad mat .. Han har lösa och den övre hade blivit en spricka i ..
Både för och nackdelar .. med löständer ..

VÄDRET har varit lite si o så ett par dagar .. lite regnskurar emellanåt ..

MORGONSOLEN var framme ..  men nu på em är det nästan mulet ..

ÄR igång med virkningen av mina KATTMÖSS .. nu några lite mindre på gång också ...

HA DET SÅ BRA .. än blommar det fint på balkongen

HEJ SVEJS ...........  ☺ ☺ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar