måndag 18 augusti 2014

MÅNDAG 18 -8

NY vecka med sol o moln ..........

DET har regnat lite i går och i natt ..

Vännen var här på snabbvisit i morse och sa HEJ DÅ för en vecka framöver ..
då han ska vara i Norrkoping med omnejd .. 
och vara på lite bilåkning med vänner o bekanta där ...

I GÅR skulle jag sätta in en bild .. och jag hade skrivit lite ..

BLEV SUR .. för allt fösvann .. innan jag hant spara ..
Men det var på ICA-kurirens sida .. kopierar från den sidan till denna .. så slipper jag skriva två .. men ändrar en del här ibland .. som detta att jag kopierat ..
HADE inte lust att skriva om allt då ..
I DAG gick det bra ...

DENNA bilden var det .. TAGEN på mina vänners balkong .. BALKONGEN ligger i markplan .. med en garagavägg bakom .. eller en bit ifrån .. det är en gräsmatta där bakom huset ..

SÅ TEXTEN som jag har skrivit .. är på garageväggen ..

DENNA bild är tagen för tre veckor sedan ..
men den var lika fin gruppen när jag var där i torsdags ..

SÖNDAGEN tog det lungt .. eller vad sägs om detta ...

DET blev 8 nya kattmöss .. bra slöardag .. eller SOM jag säger AVKOPPLING ..........


TRODDE detta var mina två sista tomater .. på balkongen .. MEN ........

DET fanns två KART på baksidan om busken ............

DETTA är vår BAKSIDA eller INNERGÅRD ....
SOLEN sken fint i morse kl, 10,00 .. OCh mina Ringblommor blommar än om än att dom är små .. men det blev nog kanske lite mycket i den krukan som jag satte dom i i våras .. många frön att ta om jag vill är det ... Men undrar om jag ska ha det nästa är..

.........    kanske KRASSE i stället ..

MINA 14 pelargoner blommar fint än .. men dom fröar av sig .. eller barrar ..
när blommorna vissnar ...

Så det finns en del röda blad att ta bort .. varje dag .. men lite måste man väl offra för skönheten man vill ha ...

DENNA är så fin än ..  fick den den 2 juli ..

NU är klockan 12 .. oj vad tiden går ibland .. men jag har fått frukost ..

FISKARNA har fått rent o fint i sitt lilla bo .. STÄDNING där har det varit i dag ..  
NU ska jag ta en ICA promenad ..

HA EN BRA DAG eller vecka

HEJ SVEJS ...... ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar