fredag 21 november 2014

0-gradigt

ÄR det nu .. klockan är 22,00 i det närmaste denna fredagskväll

Vad ska jag säga .. GOD NATT ..

Varit på stan flera dagar på raken .. så nu är GUMMAN trött ..

DENNA tog jag kort på .. på vägen ner på stan i dag ..
vid skolan bara en bit från där jag bor ..

OJ oj så ledsen den såg ut .. potatis som jag skulle skala ock steka ..

JO den offrade jag för min mages skull ..

Kattmössen packades i bubbelkuvert i går.. Ska snart iväg till olika katthem ..
Grisar .. några små .. så resten 125 stycken är det ..

Trottoarsmålning på väg ner mot stan i dag ..

Hjälpte en fd granne med hennes telefon .. TOG bussen hem .. för det var mörkt då .. SAMMA sak i går.. men då hade jag kunnat ta en annan buss .. för fy attan .. bussen halv med skrikiga ungdomar .. inte sa föraren nåt heller .. I dag var det tyst och lungt ..

NU ÄR DET LÄGGDAGS .. NATT NATT denna fredagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar