onsdag 26 november 2014

DIMMAN är tät ..

ÖVER hela området ...

Dimmigt ..

I går blev det tillökning .. köte lite nya fiskar .. "min" butik har flyttat GRANNE med ICA .. där det förut låg en ONOFF-butik ..

STORT och bra blir det .. större n förut.. i andra änden av stan ..

PÅ GUMSBACKEN DJURKOMPANIET heter butiken .. har handlat där en del .. men nu utan katter.. så blev det fiskar för ett år sedan .. Och i går fyllde jag på lite ..

I DAG HAR JAG EN DÅLIG FIBRO-DAG .. kommer det ibland ..

det är nog delvis DIMMANS FEL och handlat i går.. MEN det går bättre nu med DRAMATEN ..

NU var jag nästan hemma .. bara två trappor.. men tar hissen ..
.. gör det när det är tungt att bära ..

DETTA VAR TREVLIGT ..
DETTA var ännu trevligare .. två lotter var det vinnst på ..

I måndags bjöd jag på fikat till cirkeln .. goda mackor.. och en bit Fikon-äppelkaka .. 

OCh min Orkide blommade just då ..

OCH så blommar min LURVENTUSS .. som heter nåt med gamle mannen ..

DEN blommar nu .. undrar om den vet att det ska vara vinter ..

Satte upp några tavlor i badrummet .. dom har legat på en hylla sedan flytten för ett år sedan ..

SKALBAGGEN kom upp i dag .. Kajan har varit där nästan sedan flytten

Sitter bra med en typ av klisterlappar .. så inga spikhål .. det ska man ju undvika i badrum ..

DEt får vara bra så här ..

HEJ SVEJS i dimman ..

2 kommentarer:

  1. Nu är vädret trist. Dis och dimma varje dag här förutom de två från häromdagen. Trevligt med fiskar, de är mysiga att titta på.
    Jag hade turen att vinna 2 lotter förra veckan med 2med 25 kronor på också.

    Ha nu en Trevlig 1:a Advent.

    Kram

    SvaraRadera
  2. TACK detsamma till dig Eivor.. Men det vore trevligt med lite vitt på marken ..
    Igår fick vi upp JULGRANEN på innergården..i dag kom LJUSEN kom också på olats
    TREVLIG ADVENT ...

    SvaraRadera