onsdag 19 november 2014

Mulet mulet

Har det varit hela denna månad

Utom en kort stund den 11 och den 13 .. då var solen framme en kort stund..

SÅ MAN KAN SÄGA ATT .........

.............. SOLEN LYSER MED SIN FRÅNVARO .................

JA ja .. så är det ... min FIBRO och jag är och blir osams i detta trista väder ..
MAN vaknar ju inte på hela dagen .... KNAPPT ....

HEJ hej .. i går var jag till ICA .. mötte denna på hemvägen ..

Storhandlade .. pensionärsrabatt på tisdagrna ..

Var på PROVTAGNING i måndags .. såg detta då ..

Och dessa björkar ..

Efter denna provtagning blev det en nästan heldag på stan med fd grannen .. TELEFONHJÄLP blev det ...

SÅ vi gick STORGATAN nästan hela vägen ner till väster .. där telebutiken ligger ...

SPARBANKSHUSET hade fått upp sina JULSTJÄRNOR .. LIGGER fint vid ån ..
mitt i stan .. nästan ...

TELENOR dom hjälpte till att flytta över från min gamla DORO .. eller dom rensade den .. sedan flyttade hennes TRASIGA Dorotelefon till min som jag inte använde .. det var krångligare än jag hade trott ..

Men till slut med deras hjälp så blev det ok ...HENNES LUCKLÅS var trasigt.. så den hade kunnat dela på sig när som helst .. MIN låg ju bara i lådan .. MEN nu måste jag ner till dom och få min DORO smartfone uppdaterard.. för det är nåt fel med Minneskortet .. eller vad det kan vara .. KAN inte lägga in nya kort .. och en del är helt vita .. tar jag bort några kort .. så syns dom .. FULLT säger den .. MEN nej .. det kan det inte vara .... Så nu ska jag be dom om hjälp ..

MITT lilla kvällsljus .. som jag tog kort på i går kväll
med vanliga kameran ...

JULEN kommer närmare o närmare .. detta är på ICA ...

NU säger jag HEJ SVEJS för i dag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar