onsdag 12 november 2014

DIMMA har

......... det varit några mornar ...................


08,32


08,51

08,33

08,51 ..

Det var dagens morgonväder ..

HAR haft lite strul med E-POSTEN .. men efter lite olika samtal .. så nu är det fixat .. jag hade missat att betala .. för jag har reklamfri .. DET ska uppdateras ändå .. men det var tillfälligt slut på kontot .. MEN FIXAT nu ..

JA så kan det gå .. när man fattar fel.. blandade ihop det med Antivirusprogrammet ..

NU väntar jag på ett namnsdagsbarn .. VÄNNEN KURT kommer snart .. då ska vi äta av den goda kakan .. till fika innan det blir mat lite senare ..

Slarvat bort det kortet..

KAKAN fikon o äpplen i med ett täcka av havregryn mm

Maten Potatisgratäng o Kyckling

DET ville sig inte ..

Skulle kopiera från Facebook .. men det gick inte ..

IBLAND blir jag KNÄPP på denna maskin .. som inte vill som jag ..

Har i allafall satt ut slingan på balkongen .. men den tänder jag senare ..

Närmare advent ..

HEJ SVEJS .....

Ingen snö den försvann .. men en snögubbe kan ni få se ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar