tisdag 11 november 2014

TISDAG 11-11

OJ OJ vad tiden går ...


I dag sol ... förut har det varit regndagar i flera dagar ..

Det har varit lite blandat ARBETE här om man nu kan kalla det vardagliga pensionärslivet för arbeta ..

Dr förra onsdagen .. så testat det nya Laxiriva-pulvret ,, först bara lite hårt kom ut ... så i går morse kom det ut en del med rakertfart .. det var inte så jag ville ha det .. så i går och i dag ska jag bara ta två påsar .. så får jag se .. BÖRJAT skriva MATDAGBOK .. få se om jag kan få ordning på MIN mage . Dr ringer på torsdag så får jag se vad vi ska göra sedan ..

I GÅR var jag nästan heldag på stan

FIKA hos Karin lite senare hos min FD granne fika igen .. Så lite annat .. så till sist mötte jag vännen hemma hos sig .. så det blev en delvis mörk promenad på 20 minuter hem till mig..

SÅ i morse var det FRUKOST för 2 .............

PÅ fd grannens fikabord .. hon hade plockat dom i kolonin dagen innan

DET är den 11 november ..

SÅ är hennes KAKTUS på g ...

Gräsklippning skedde på innergården i morse ..
JA ja .. mösnstret kan man väl diskutera ..
men att klippa gräs i detta BLÖTA gräs var väl inte så bra ..
Spår efter deras stora klippmaskin ..

MIN födelsedagsblomma har överlevt drygt 14 dagar ..
men lite vissna blad och blommor har jag fått ta bort..

LITE MALLIG är jag .. KNOPP i min ORKIDE..

MOLN på himlen i dag och solen skiner .. 8 grader ...

NU HEJ SVEJS ......... för i dag .........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar