fredag 28 november 2014

UTE-Granen på plats

Och mina stjärnor är också där dom ska vara

OCH stakarna med ...

JA då blev belysningen tänd i kväll ute på INNERGÅRDEN .. BARA otur att jag bor så att det är ett träd som är mitt för .. MEN vad då .. granen är där .. vackrare på riktigt ..

MIN ljusstake är på plats i rummet ..

Stjärnan i köket.. så finns en i sovrummet och även vardagsrummet ..

I morgon tänder jag balkongslingan .. sov förut så det blev lite sent .. den är battesidriven .. timer.. lyser 6 timmar .. jag har två.. ska tända dom lite olika .. så lyser dom hele kvällen ..

Var på stan i dag igen ... DET är strul med ett teleabonemang .

Men det löser sig nog .. en butik som försöker lura gamlingar ..

BLÄ ....... så sur jag blir ..

DENNA buske eller är det ett träd .. både ock tror jag .. den är i närheten av bussplatsen som jag brukar ta hem från stan .. MEN i dag blev den resan nästan hela turen lång .. för jag var på stan och hjälpte fd grannen .. vi handlade en slinga till hennes balkong ..

Så efter det gick jag till busstationen .. för mitt busskort var nästan tomt ..

UTSIKT från busskuren där jag fick vänta en stund ...

I går var jag och hämtade den missade fisken .. som blev kvar i burken som expiditen håvar upp fisken i .. MEN den fick sällskap hem av en kompis .. DET hände på min tid också ..
att man missade .. för dom suger sig fast .. på glas och andra plana ytor ..
Karantän en stund först .. blandar vattnet med akvarievattnet ..sedan får dom åka i till alla andra ...

Dessa ska äta upp algerna som blir .. och det gör dom ...

TRÖTT är jag .. sov några timmar förut på em .. SÅ åt jag lite pannkaka ..

gräddade en i ugnen i går ..

DETTA var gårdagens mat .. i dag tog jag den kall med lite smör på ..

JO det gillar jag ....

HEJ SVEJS .. kväller nu .. 21,30 .. det har varit lite att scanna och så lite extra telefonsamtal ..

NU kväller .. ska lägga mig tidigt .. lördag i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar