söndag 21 december 2014

21 december

MIN dotter fyller 50 år i dag

OCH så är det fjärde advent ....


JA denna vecka har varit lite rörig ..

Men det är bättring på väg ...

I morgon och nästa dag blir tuff .. för i morgon har jag en tuff diet att genomföra


OCH på tisdag fram till undersökningen 12,30 ett glas vatten i timmen

TARMEN ska röntgas .. Hoppas att min magen blir ok sedan så jag slipper denna hårda mage men det kan vara nåt jag får fortsätta att leva med.. eller ta medel som löser lite .. en del fungerar så där .. andra .. då blir det för löst istället ..

I dag ska jag på födelsedag .. 50 år oj oj vad tiden går ..

JAG har hållit på med en present .. mer kommer i kväll eller i morgon ..

SOL och moln i dag och blåst .. -2,2 tidigare .. nu nollgradigt ...

HEJ SVEJS ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar