onsdag 24 december 2014

GOD JUL ...........

ALLA VÄNNER


Då är det julafton .. lite vitt är det uta .. minus 3,2 på morgonen nu nästan nollgradigt ..
lite lite vitt är det på marken ..


Då var solen på väg upp bakom badhusbygget .. 09,27

SOV länge i dag .. Trött efter gårdagens MAG-TARM-RÖNTGEN

som gick bra .. väldigt bra kan jag säga ..

Men när dom blåste in gas då spännde det lite .. som magknip ..

och kontrasten som gick in via en nål i armen .. kändes lite .. och den blev jag torr i munnen av .. annars gick allt väldigt bra ..

OCH "TAXI" Margareta B körde mig fram och åter

MEN trött var jag och hungrig efter två dagars ofrivillig diarré

Så det blev bara lite smak av julskinkan och janssons i går .. men vid olika tillfällen ..

I dag tog jag lite mera till lunchen .... mums var det
MIN EGEN JUL-LUNCH

JULEN blir som nästan alltid en lugn helg i ensamhet .. ibland mat hos dottern .. men inte denna julen..

VÄNNEN har ringt och önskat god jul .. från Finnspång ....

En storlott med liten vinst från mina bästa vänner ..

Och en fin löpare från en annan bekant .. och en .........
Grytlapp ...........

Båda sakerna kom på plats på en gång för dom är så fina ..

NU ska jag bara ta det lugnt .. lösa korsord disken sköter maskinen ..

SÅ ALLA VÄNNER  ....   HA EN BRA JULHELG ...



2 kommentarer:

  1. Så bra att du gillade julklapparna då. God Jul och Kram Anita & Revis

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA dom var jääääättefina .. GOD JUL åter till er

      Radera