lördag 27 december 2014

27 december

JULEN SLUT
Och vintern kom i natt

Snö på framsidan och en bild från innergården med julgranen bakom björken ..

Konstigt flimmer på tv-n i dag .. alla kanaler är så ...

Gruppen som sjöng .. där såg det lite trevligt ut även om det inte skulle vara så ..

DÅ är julen över .. mellandagar med helgdagar ..

Det blev en lugn stilla jul .. som så ofta dom senaste åren ..

i år var barnen hos släkten på mannens sida .. så är det turas om olika år med här eller där ..

Vännen var hos sin släkt .. men kommer kanske hem i dag .. eller i morgon ..

SOLEN skiner 8 minus ute buuuurr .. INTE bra för min fibro ..

SÅ jag håller mig inne .. om jag inte måste handla .. behövs inte i dag

HA DET SÅ BRA .. HEJ SVEJS

4 kommentarer:

  1. Snön gör att det blir lite ljus i livet, jag är nöjd med vitt marktäcke. Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. En lugn och stilla jul är väl helt okej. Presis som man vill ha det.
    Tittar in och önskar dig en fin ny vecka och snart byter vi ut 4 till en femma då vi skriver 2015 i almanackan.

    Hejhej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJSAN .. ja nytt år och nya tider.. HA DET SÅ BRA

      Radera