tisdag 30 december 2014

I morgon är ...........

.......... det nyårsafton ..........

det här året har gått ganska så fort tycker jag ...
 
I dag var vännen och jag och handlade lite på Rusta och på Jysk ..
en stol blev det på rea.. men den kommer om en vecka .. slut ..

Lite annat blev det också ..

SEDAN mat på ANNAs ..
Fint på borden ..

Så gäller det att hålla tungan rätt i munnen ..


Så köpte jag där goda kardemummaskorpor ..

OCh dom tog nästan slut .. när dotter o måg kom på fikabesök ..

Vännen hade redan åkt mot Finnspång .. ville åka när det var ljust ..

VI fick fira lite jul i går kväll .. Mums var det ..

I morgon firar jag en lugn NYÅSRAFTON .. som vanligt ..

BARA jag slapp detta smällande .. som är eller kommer att bli

DET har redan varit en del några kvällar ..



SÅ GOTT NYTT ÅR ALLA VÄNNER och gott slut först

HEJ SVEJS



2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År Margareta

    Vi hörs nästa år igen

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACk det samam .. vi hörs lite då och då .. HA ETT BRA NYTT ÅR

      Radera