söndag 7 december 2014

Andra advent

 
 
ANDRA ADVENT .. NU det andra ljuset vi har tänt ..



OJ vad mycket det varit dom sista dagarna .. på stan hjälpt till med den där telefonen ..
som butiken strulat till det med.. SKA dit i dag igen ..

DENNA FINA ROSETT var utanför vid Västerport på väster i stan ..

DEN glittrade så fint ....

Har scannat bilder några dagar för ett uppdrag jag ska göra ..

MER säger jag inte nu ..

EN bild från HOLLAND .. var där 2001.. En bussresa .. så trevligt så men vi hade otur med att det regnade mycket då ... när vi var där ..

Så denna bild på mina katter.. som nu är änglakatter sedan tre år..

MEN DENNA BILD .. den tog jag på väg ner till stan i fredags ..

den 5 december .. UR LED ÄR TIDEN tror jag ..

HÄR gick jag förbi .. på väg till min NAMNE .. skulle dit på fika ..

DET speglar så fint i ån .. STÅR på en av genomfartsbroarna .. DET är FORS fd ULLSPINNERI som varit där.. nu kontor och i det gula DÄR är det en restaurang.. VARIT där och ätit ett par gånger ..

DET var detta .. SKA ner på stan i dag igen ...

HA EN BRA ANDRA ADVENT ..

HEJ SVEJS ..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar