måndag 11 juli 2016

Åter en ny vecka 28

DAGEN började med mulet
Så kom det en liten regnskur
SÅ  lite sol
NU både sol och mörka moln
 Dagens moln en kort stund
DETTA moln var  i går em en stund  ... bomull 
Åter virkat en massa kattmöss  .. NU håller jag på att rensa smånystan  .. då kan det bli lite
KONSTIGA blandningar  .. men ändå vill jag att dom ska matcha varandra 
 EFTER kvällen så blev det 100 st i lådan .. MEN det blev två till
INNAN kvällen tog slut
Lite blått och grått  ...


DAGENS tidning SN hängde lite löst i morse när jag kom upp  ..
VET inte riktigt hur dags den kommer  .. nån gång mellan 4 - 5 skulle jag tro
JAG var uppe 08,30 i morse  .. då hängde den så här  
Måsungen finns där ute   .. den far runt lite på innergården
OJ vad dessa två fjäskade för varandra
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar