lördag 4 mars 2017

Äntligen

Åter till min blogg som den var
NU är det som det ska .. eller som jag vill ha det
och kommer in som jag ska
Men helt ok är det inte
 VAR ute en stund på balkongen
denna satt i björken
OCH dessa på marken
 Och den som hittat nåt
Och två andra 
Så en som försökte gömma sig
Och en annan på marken
JUST då när jag var där så var det liksom lite fågel party elelr vad man kan säga
en hel del fåglar var det där just då
 
ÄNTLIGEN skrev jag som rubrik
Ja men det är inte riktigt som det var innan
SIDAN är lite smalare
Få se om jag törs ändra nåt igen
MEN inte nu
 FÖR bilderna gick liksom utanför .. om jag hade dom Extra stora
ALLT bara för att jag skulle ta bort en bekant som slutat blogga 
OCH inte får jag in dom andra adresserna på sidan
JA ja .. nu får det vara så här ett tag
HEJ DÅ för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar