tisdag 7 mars 2017

Tisdag mars 7

JA HA .. då blev det vinter igen i dag
Dagens vinterbild kl, 09,43 
Nyss avnjutit en frukost för två .. Vännen kom i går em
TREVLIGT några dagar tillsammans
JUST nu är han till SKAVSTA och Flyg museet där  och kompisarna där
SEDAN ska vi  FIXA våra pass vid 1-tiden och efter det handla
 Prata om väderomslag
SOLIGT i går .. men en hel del moln
Denna bild tog jag vid 10-tiden i går straxt innan jag skulle ta en promenad ner till stan
SKULLE klippa mig så jag var fin till passtagningen
MEN det blev bussen för det blåste ½ storm men var soligt
DET ser ju riktigt skönt ut .. men nej .. det var det inte

Margareta Endals foto.
Då var jag framme hos frissan
 
SÅ blev det när jag var klar
MEN sitter hemma i fåtöljen


 OCH hade tur .. extrapris på mitt schampo  och balsam
NU har jag varit hemma en stund efter stadsturen som blev
BARA fram och åter frissan
 FÖR det var städdag i går också
BADRUMMET får sin fix här
OCH när hon är i hallen senare kommer posten
MITT nya medlemskort kom 
OCH en rabattkupong  .. passar bra för jag ska köpa nya lyktljus


 JAG virkade ju dessa mest som  lite på skoj  .. för det var en tjej på kattsajten
SOM visade så många fina saker .. då blev jag sugen
DET var i augusti förra året
NU gav jag bort dom till Städtjejens barn 
 äldsta grabben är 8 år och tjejerna .. 4 och 6 tror jag det är
FÖR dom var i vägen där dom stod vid akvariet 
JAG frågade städtjejen om hon trodde dom ville ha dom 
JA tack sa hon .. och det gör inte ont om dom kastar dom på varandra
Så trevligt  .. det blev då .. nu försvann dom från bokhyllan
JA det var det
NU ska jag fixa till i sovrummet
Vännen har bäddat sin säng .. men min är kvar ... så lite fix i köket
INNAN det blir dags vid straxt för 1 att åka till polisen och fixa passet
FÖR det var ett måste till resan till ROSTOCK i slutet av denna månad

  HEJ SVEJS go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar