söndag 26 mars 2017

Sommar sommar sommar

NJA jag vet inte det 
13 grader på solsidan 8 på skuggsidan
SOLEN skiner och det blåser  ..  MEN SOMMAR
NJA knappt vår  eller det kanske är våren som är här
SOMMARTIDEN
DEN är här även om jag inte gillar den

SOV länge .. nästan till 10  . men jag var bara på 9 eller kroppen var det


11,45 såg det ut så här SOLEN den finns där men kyligt ändå i blåsten

Margareta Endals foto.
Lekte lite på FB i morse .. det kommer upp lite olika saker då och då
Gör ett porträtt av dig själv .. .. ja ja detta var inte så tokigt
 
DENNA söta kisse var väl fin .. också på FB ..
någon som hälsade GOD MORGON  med denna bilden
DEN lyser det sommar om
                              DÅ hittade jag en vårbild  .. 1 april är den tagen förra året 
VITSIPPOR .. inte sett några än .. denna bild den 13 april förra året 
på väg till ICA  var jag då
DET finns hopp om sommaren
HA DET SÅ BRA
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar