söndag 5 mars 2017

Mars söndag 5

Ja  .. nu är all snö borta här
Liten pippi på soffkanten vid dagens första koll utanför balkongen
FY attan ½ storm  .. inte skönt .. då 0-gradigt .. nu 2+
En äldre bild .. GISSA så får ni svaret i morgon
Är  uppe på KRÅKBERGET  
En utsiktsplats i Nyköping  ..
I framkanten ser man grannens hus till mina vänner som bor nästan mitt i stan
DET runda huset med orangea  ränder är KULTURUM
Där finns biblioteket och där brukar det vara konserter ibland
2012 07 20  var jag där och kikade ut över staden
Legoland 
En trevlig semestertripp  med fd sambon .. ett barn och ett barnbarn
det var 1991 
längtar ut på en resa igen
OCH det är en beställd till Rostock med min nya vän .. särbo sedan 5 år

VASALOPPET i dag
det höll jag på att glömma  .. så jag startade sent och  klev av redan i första kurvan
HA ha .. skoja kan man
SOV extra länge i dag
NU klockan 11,45 nytvättat hår och fötter med lite pedikyr
HELA kroppen  fick en omgång
En bild från nätet  .. årets Vasalopp  .. är snart över för ELITEN

HEJ SVEJS för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar