tisdag 14 mars 2017

Tisdag Mars 14

Ja vad ska jag säga
Inte hänt så mycket sedan sist
Vännen åkte hem  och sedan till Norrköping med ont i huvudet
Jag har bara varit och tvättat lakan och en kudde
och det sedvanliga som måste göras
Kort .. inte hänt mycket där heller
 
Molnen har vandrat  och ändrat på sig .. lite sol ibland men mest moln
En liten pippi i häcken nedanför balkongen
Det är väl ungefär det jag fotat
 Häromdagen var det ett fint moln
En skugga som blev en dag  ovanför skrivbordet
Tror att städtjejen flyttade på några saker
Jag ser en liten kissen där

PRATADE med vännen i går .. huvudet var så där
OCH han hade varit till dr på kontroll  .. så han ska äta lite flera ALVEDON
  ANNARS var allt ok ..
JAG däremot har ont i min fot  . MORTONS SYNDROM 
ONT i framfoten i lederna som är där
ANNARS är det väl ok
SKULLE varit på ett ÅRSMÖTE men vill inte gå så långt
OK långt.. tar en kvart att gå
Men inte lust i denna blåsten .. så hem i mörkret
NEJ det får vara  för denna gången
HEJ SVEJS
En dag i maj    för två år sedan .. JAG längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar