onsdag 15 mars 2017

Onsdag mars 15

OJ oj oj storm i dag
Ja  näst intill i alla fall 
Morgonens väderbild

DAGENS SN    .. med smygreklam .. eller vad säger man om reklam instoppade i tidningen
 JAG som inte vill ha reklam 
MEN då kringgår dom det med att lägga det i tidningar av olika slag
TROTS blåsten var barnen från dagis eller nån stan där och lekte i dag
Men det blir ett kort på lite håll ..   för jag lägger inte ut barn eller personer på min sida
Vad ska ske i dag
Det är frågan det
STAN .. som var tänkt  .. inte i denna blåsten
TVÄTTEN .. lakanen ska tas ner från ställningen i grovköket
Bädda den andra sängen .. kanske 
Dammsuga den först 
Vännen kommer inte än på några dagar så jag hat tid på mig
ÅRSMÖTET i går .. det struntade jag i 
SÅ ont i en fot .. DETTA med MORTONS SYNDROM
INTE kul alla gånger
Men det är som det är
DET finns dom som har det värre
HEJ SVEJS för i dag
                                       DEN satt där nere på gräset i går och såg frusen ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar