lördag 17 juni 2017

Lördag 17 juni

DET har varit lite rörigt ett tag
MEST i min skalle
TANKAR
 Men nu fått svar på varför jag är yr delvis
Datortomografin  .. INGET fel i mitt huvud
SÅ nu kan jag koppla ifrån det
Men  yrseln finns lite kvar än
men det är mest för att jag går och oroar mig för det som varit
Men nu vet jag hur jag ska tänka 
NACKEN -
har lite att göra med när jag virkar för mycket i kombination med  sittande vid datorn 
och så använder mobilen  mer på kvällarna nu
Men det är ju inte bra 
SÅ det ska bli lite mindre med allting 
vad gäller dator och mobilen
Bloggar gör jag då och då
men får ta lite kortare bloggar
FÖR en timme .. det blir för jobbigt för min FIBROMYALGI-KROPP
jag har ju passerat 70-sträcket så jag är ju ingen ungdom

 VAR ju till vårdcentralen i går och kollade blodtrycket
det var lite högt men bättre
Så det kan vara det jag fick veta förra gången
SKA tänka mera på mig själv och inte på andra
Trädet var i den tröga Stockholmsbacken på hemvägen i går
Här en fin bild från trappen upp till distriktssköterskan i onsdags
OCH cykelparkeringen .. men undrar varför dom parkerat så där på tvären
                                            SÅ nyplanterat vid infarten till innergården
En fågel utanför för en stund sedan
DAGENS VÄDER
 
HEJ SVEJS
HA en bra helg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar