söndag 4 juni 2017

NYA skor .. mm

KAN köra repris på denna bilden
För vädret är regnigt denna PINGSTMORGON
Provade mina nya skor inne i går
MEN dom beiga ska jag nog byta ner en storlek
 DET har ju kommit in många fina bilder om KLOCKTORNET
DETTA trevliga kort har min bästa FOTOBUTIKS ägare tagit
MEN  butiken finns inte kvar
DET blev en  EXPERT-BUTIK för några år sedan och så försvann den
MEN HAN fotar med en DRÖNARE IBLAND
och visade detta kort i går .. där man ser så fint tornet låg där på sin höjd
SÅ SORGLIGT SÅ ATT DET ÄR BORTA
OCH dessa fina klockor
UNDRAR om dom kan putsa upp dom från brandrök och sot
FÖR enligt tidningen ska tornet byggas upp i ny tappning

DET var ju skorna
JAG putsade och donade med sulorna 
och
SÅ målade jag kanterna allt blev bra
MEN tror jag ska byta dom beige till en storlek mindre
FÖR där kommer jag att använda tunna nylonstrumpor
SÅ då kändes dom en aning stora
FÅR testa i dag igen
JA JA detta med extra fotbäddar = sulorna
SOM jag måste använda  både för ruggen och fötternas skull
SÅ sköna är dom svarta nya sandalerna
TROR jag ska testa utan strumpor 
MAN kan ju ändra på sig 
eller kan jag det
Det återstår att se
NYSS uppstigen 
12 grader och regnet hänger i luften 
NU ska jag fixa frukost
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar