måndag 11 november 2019

2019-11-11 .. Måndag

Årets första snö
För denna säsong 
Ja lite lagom så här i början
PÅ andra sidan .. min cykel står där till vänster
MEN inte i bild ..
FÖR den var så ful med påsen på sadeln
MEN nu är det borta .. regnat i dag igen 
Kom ett paket i fredags
Vad innan jag kom på vad det var
Ett  digitalt mikroskåp  med kamera
Fick det när jag prenumererade på en fototidning
Eller jag prenumererade bara för att få det .. nästan 1000:-
Tydligen svårare att få igång det
ELLER det hittar inte Wifi
I går kom jag på hur 

NU har jag försökt att få igång det
Det ska synkroniseras på nåt vis med mobilen via WIFI
 Äntligen i går fick jag till det .. eller kom på hur jag ska göra
Men får ändå inte till det som jag vill
Min engelska är ju inte det bästa
Men felet .. tror jag är att .. när jag kom på
Ska vara en kod .. 6 siffror .. hinner inte skriva av dom
Så eller gör jag fel 
Så nu ligger den åt sidan tills jag  får lust att försöka igen 
I dag annat att göra och måste ha lite ro när  jag försöker igen
STÄDNINGEN i dag
Hej o hå
Det går som smort
NÄR tjejen sätter fart
OCH regn och rusk har det varit 
Och vännen
Är här i stan på lasarettet 
en bit närmare hemmet
Så få se när han kommer .. Han måste få igång magen 
och så måste insulinet vara stabilt
Pratade med han i går 
då var han lite sur för att det inte fanns nån tv att titta på
Men han är nog snart hemma
FÅR VI HOPPAS PÅ
hej då för i dag
JAG är trött 
Vädrets fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar