söndag 3 maj 2020

2020-05-03 Söndag

HEJSAN  söndag i dag
Kanonväder just nu i alla fall 
Nyss var det 20 på solsidan och 11 på skuggsidan
Det ändrar sig lite hela tiden
09,17  svaga vindar
ÄNTLIGEN kanske jag kan plocka ut  pelargonerna på balkongen
OCH det är dagens jobb 
Var till vännen i går med mat och då fick jag dagens motion 
X 2 .. för efter det blev det en sväng till ICA och handlade lite mat
och så bytte jag byxorna 
Så provade jag dom .. helt ok .. men svanken aning för stor
SOM vanligt .. ska fixa det .. började sprätta upp .. kollade hur resåren satt
FASTSYDD förstås i nederkanten 
Så .. blä fram i stället för där bak
INTE sommar än .. så tar det en annan dag
NU balkongen snart
DAGENS FÅGEL
Björkens topp
Inte den .. den längst till vänster
OJ .. ser ut som jag är jättefet 
MEN en kort modell .. capribyxor heter dom 

Ha ha .. dom ser bättre ut .. men dom var ju för små

Fick öka 2 storlekar
Hualigen
JA ja ska gå ner i vikt .. eller jag behöver det
I går fick vännen biffar med ädelost i  ..
Gott  .. men dag för sent .. för oj oj oj oj 
vad det regnade i fredags  .. hela dagen
DÅ regnade det  .. oj oj 

Dom är fina

Undrade .. sopkillen kom 
PÅ Första maj  en helgdag
Ja ja.. skräpet kom ju upp det var ju bra
Jag köpte en ny batteriladdare
Den tar alla batterierna 
Hade ingen för dom minsta .. nu har jag  en för alla tre
OCH den lyser och slocknar när den är klar .. det gjorde inte den lilla jag hade
Köpte några små anteckningsblock
DOM kan jag ha i fickan ..Tog denna
NÄR jag såg texten
DOM andra var en brun med prickar och en med några sträck
TILL min mentala träning jag börjat med
Det var dagens blogg
HA det så bra go vänner 
HEJ SVEJS
Månen i går vid 5-tiden
HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar