torsdag 13 augusti 2020

2020-08-13 Torsdag

HEJSAN  ..Sol i dag 🌞

VAD har hänt 

DET gamla vanliga 

ELLER inte .. jo då

MEN jag har skickat iväg en massa kattmöss till NORRTÄLJE

 40 stycken .. dom flesta var virkade och stoppade

MEN kompletterade med några så det  blev jämt antal

MIN lilla HUSMUS  som den kallas

GÅR ÅT

ROLIGT 

MEN DET ÄR INTE ROLIGT att det är dubbelt radavstånd
BLÄ  .. får ingen ordning på det 

SÅ ibland är det rätt avstånd .. ibland inte 
JA JA varför blir det så här

VAR till Gruvvägen på fika i går

OCH  som så ofta så får jag sällskap en bit mot hemmet

LILLA RARA KAJSA  trippar på .. men morrade lite .. ha ha .. 

hon gillade inte två tjejer som kom med dockvagnar .. dom var lite läskiga

Innan fikat hade jag postat kattmössen och handlat lite

MAT måste man ju ha
MIN tistelglänta .. där det brukar vara fjärilar
DEN har blommat över nu
Såg en på lite avstånd
 NÅGRA tistlar finns kvar

NYKÖPINGS HUS

där jag var och fotade näckrosorna förra veckan

SÖDERMANLANDS LANDSKAPSBLOMMA
den vita näckrosen
HA EN BRA DAG .. nu blir det inte mera  i dag 
HEJ SVEJS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar