söndag 23 augusti 2020

2020-08-23 Söndag

 HEJSAN  

VAD har hänt .. det vanliga 

VIRKAT   slöat  sovit  pratat med grannen  

hon med sitt onda ben 

OCH i dag fyller hon år

GRATTIS GRANNEN INGA-BRITT 
DU har inga djur nu men vet att du haft katt .. varit både hundvakt och kattvakt
MEN nu går det inte så bra .. nu måste du ha hjälp 
JA fy så jobbigt det blev med ditt ben
SÅ artrit i knän .. 
JAG LIDER MED DIG
I går kväll så gömde sig solen   men en timme senare hade den lagt sig för natten
DOM senaste virkade mössen 
NEJ .. fel .. har hunnit med två till
MEN dessa fick komma ut och fotas på balkongen
Söndagsmolnen denna morgon
Och frukostmöte tror jag dom har
ÄR många små grå  ute i buskarna
OCH i går hade dom badlördag .. men då måste jag gå via Youtube
Har lagt in där nån gång för länge sedan
FÅR kanske börja igen .. men ni som kan se min FB 
DÄR finns det
DET var fint i går .. men oj vad det regnat i natt .. syntes på marken
SÄGER 
HEJ SVEJS med denna kattbild
LETADE lite för att ha här på sidan ibland
HEJ DÅ för i dag
FÖRHANDSKOLLADE som jag brukade
I DAG är texten bra utom första avsnittet
MEN  hur gör jag .. varför bråkar den ibland
STRUNT SAMMA .. HA en bra söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar