söndag 30 augusti 2020

2020-08-30 SÖNDAG

 OJ då .. en dag till sedan är det september 

VAD ska ske eller har skett

Det gamla vanliga ..  bakade mina små pajer  en dag .. mat måste magen ha

SAKNAR mina  nyligen bortgångna bekanta och vännen KURT .. tre månader där 

SÅ LASSE 90 år  14 dagar snart 
KARIN  ensam .. men har sina barn som besöker dom 

Pratar med henne i telefonen då och då 

Inte passat att gå dit .. hon har  sin hjälp så det går bra

och jag mår som jag gör när vädret är dåligt och jag gör vissa saker

MEN i det stora hela mår jag bra .. det är KROPPEN 

som inte mår bra

I morse var jag på Toan klockan 05,58  

SÄLLAN jag fotar så dags men kunde bara inte låta bli denna trevliga morgonbild

MEN nu .. trist väder och 15 grader

En aning ljusare nu  klockan 11,22 än tidigare
DÅ var det bara grått 

FICK med två små fåglar som sitter i en av buskarna vid rundeln

Men det var många som flög runt där

I går vad det bad igen  MEN oj oj oj vad det vräkte ner stundtals i går

MEN kan ju inte visa filmer här .. om jag inte går via Youtube 
Tycker det är krångligt men kanske måste träna på det

FÅ se ..

Gårdagens regn

OCH Christina lurade med mig till ICA och jag köpte två triss ska byta den ena

Lite åter .. OCH jag fick hem mina tomater och en falukorv 

SKA göra nåt av den  .. av en del i alla fall 

Men har paj kvar så jag klarar mig i dag

HA EN TREVLIG SÖNDAG


Mina två hobbies 

Virkade dessa i går kväll  och fotade dom i morse när jag skulle kryssa 

GÖR det till frukosten  kryssar alltså 
HEJ SVEJS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar