tisdag 20 januari 2015

20 januari 2015

DET händer inte så mycket om dagarna

Snöar ibland .. eller töar .. vintern den är lite upp och ner ..
I går fixade jag till lite i pärmar.. det är  en bit in på detta året.. och jag vill ha det nya för sig..
så blev det lite recept inplockat i sina pärmar .. när jag bakar elelr fixar nån mat .. så kommer det fram lappar.. då blir dom liggande ibland.. nu fixade  jag dom åter på plats..

Behövs ingen text här i dag

Tulpanerna barrar nu .. ska kastas men än är dom fina ..

Rosorna som jag fick förra lördagen fick förlängd tid med att göra så här.. och doftar lite gör dom också ..

Var på stan härom dag till Karin ..men annars inte varit ute så mycket

NU virkas det kattmöss för full rulle ..

10 blåvita har det blivit .. men ingen är den andra lik ..

och lite gula .. det är ju påsksändningen som är på gång nu ..

i går kväll eller em blev det 5 st .. lite blåa och några gula ..

Så nu är det inte så mycket korsordslösningar om dagarna .. bara virkning för hela slanten .. det är ju så kul...

MEN mat måste jag ha så det blev en UGNSPANNKAKA med BACON i stället för fläsk .. mums så lingon till ..

Vill inte gå ut .. få se om jag ändå tar en sväng till ICA .. det saknas lite i skåpen ..
Och tisdag .. pensionärsrabatten är i dag .. ..

MEN kl, är bara 10,33 så jag hinner ångra mig .. ..

HEJ SVEJS för i dag ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar