torsdag 29 januari 2015

29-1-2015

HEJ denna snöiga morgon

BÅDE rätt o fel ..

När jag vaknade vid 08,30 var det sol och moln och ½ storm ..
En timme senare snöade det som bara den .. och det var gråmulet ..
NU åter ett par timmar senare är det sol o moln och blåst igen .
+ 9,5 grader
 

Lite nya möss har det blivit .. det är PÅSK-KATT-MÖSS på g nu ..

I GÅR VAR JAG VÄLDIGT TRÖTT ..

Först en sväng på stan med vännen innan han åkte till vårscentralen och sedan vidare till Finnspång .. JAG blev avsläppt utanför min dotters jobb .. skulle hämta en jacka .. som hon hade glömt hemma .. men ingen panik .. DEN skulle jag fixa ett blixtlås på .. som hon tyckte var för pillrigt att göra .. så det tar vi en annan gång .. så till två av mina bekanta ..

SEDAN bussen hem.. och sov bort den dagen delvis ..

BLIR bara så där ibland.. FIBROMYALGIN och jag blir osams..

NU sitter jag och väntar på telefonsamtal från röntgen .. dom ville ha några svar och jag också .. ska göra en magnetröntgen om en månad ..

Vaknade av solen i morse .. och molnen som vandrade med raketfart .. en timme senare snöade det för fullt .. och var väldigt mulet då en stund .. nu åter en timme senare är det sol och moln igen ..

UNDRAR om det är April-väder redan nu ..

SKA ta det lite lungt i dag också .. Så


DAGENS korta snöoväder ..

HEJ SVEJS FÖR NU ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar