torsdag 8 januari 2015

8 januari 2015

Oj vad tiden går ..

Redan en vecka och en dag in på detta nya år

I morgon har jag fått en AKUTTID till Ögon .. mitt vänstra öga .. det som jag väntar på att få operera strular .. mer än vanligt nu ..

Och snön som kom häromdagen den är borta nu ..

Ja så ser det ut nu ...

Lite ljusning var det en stund på em ..

Så här såg det ut .. i går morse .. eller förmiddagen passar bättre

11-tiden .. på väg hem från ICA .. efter att jag postat 25 kattmöss till katthemmet i Norrtälje

Men nu är ingen snö kvar ..

Nu är det slut för i dag .. mitt huvud är inte riktigt med mig ...

MEN bättre än i morse

HEJS VEJS alla vänner ..

2 kommentarer:

  1. Fick mycket att läsa i kapp nu...........trist att snön försvinner...där jag bor har vi gott om den varan för tillfället

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJSAN ,, du har varit saknad ,, SNÖN är på gång igen .. för nu lördag snöar det som bara attan och blåser ..

      Radera